IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

marți, 25 martie 2008

ESTE OFICIAL: COPOS A VANDUT RAPIDUL!

Dupa saptamani intregi de negocieri, Copos si Taher au batut palma luni seara, in jurul orei 22.00, dupa sase ore de discutii dure, pentru cedarea pachetului majoritar de actiuni.
La finalul tranzactiei, Copos a spus: "Trebuie sa spun ca incepand de marti, Atelierele Grivita, actuala Griro va detine majoritatea actiunilor clubului Rapid. Eu sunt bucuros ca timp de 16 ani am putut face ceva pentru Rapid. De altfel, in contract este stipulata o clauza prin care actuala conducere este obligata sa obtina acelasi performante pe care le-a obtinut Rapidul in ultimii 10 ani. Domnul Taher este un om mai puternic decat mine care are o cifra de afaceri de 500 milioane de euro, peste 20.000 de angajati. Sunt convins ca va face mai mult decat am facut eu la Rapid. Am plans si nu mai pot sa spun nimic!", a declarat Copos.
Noul pre
sedinte al gruparii giulestene va fi Constantin Toma. Varianta surpriza propusa
de Fathi Taher, care a afirmat ca vrea sa ofere pozitia de presedinte a Rapidului unui om de afaceri care se pricepe la fotbal. Toma are 49 de ani, este presedintele celei mai puternice companii de asigurari din Romania, Vienna Insurance Group, si detine si Omniasig, firma ce a sponsorizat Dinamo in trecut.

In cazul in care Constantin Toma accepta aceasta pozitie, el va fi implicat mai mult in partea administrativa a clubului, in vreme ce Constantin Zotta va fi mentinut in continuare pe o pozitie ce vizeaza partea strict sportiva.

Niciun comentariu: