IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

miercuri, 26 martie 2008

POPA: „LA TARGU JIU VA FI UN MECI DE CARE PE CARE!“


Antrenorul echipei Poli Iasi, Ionut Popa, a declarat miercuri ca partida de la Targu Jiu, de duminica, in compania formatiei Pandurii, se anunta a fi una extrem de disputata.
„Intalnim un adversar care are un moral foarte bun. Ei au trei victorii in ultimele trei meciuri. Noua ne va lipsi Andrei Cristea, suspendat, si voi trimite in teren o echipa care sa poata obtine cat mai mult. Nu pot sa spun ca luam trei puncte sau un punct. Mergem sa jucam. Vedem ce va fi. Oricum, la Targu Jiu va fi un meci de care pe care! Noi trebuie sa facem 37-40 de puncte pentru a fi linistiti. N-ati vazut ca in ultimele etape toate echipele din subsolul clasamentului au obtinut victorii? Va fi foarte greu! Nu cred ca este un meci de sase puncte. Cine a mai scos-o si pe asta cu sase puncte? Eu cand m-am uitat in clasament dupa ultima victorie, aveam cu trei puncte in plus! Hai sa fim seriosi! Auzi, meci de sase puncte...“, a declarat antrenorul Ionut Popa.
Tehnicianul iesenilor a mai spus ca pentru acest meci a trimis patru jucatori la echipa a doua: „Pe langa Cristea, care este suspendat, nu vor face deplasarea la Targu Jiu Toma, Straton, Tincu si Miclea, jucatori vor evolua la echipa a doua clubului nostru. Am si patru jucatori incerti, Branet, Paruolo, Balba si Palimaru insa, sper ca pana la ora jocului acestia sa-si revina“.

Niciun comentariu: