IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

vineri, 21 martie 2008

DEACONU: “NU AM CE SA-MI REPROSEZ”


La cateva ore dupa finalul partidei Rapid – Steaua, arbitrul Alexandru Deaconu a spus ca nu are ce sa-si reproseze.
“Nu am ce sa-mi reprosez, pentru ca eu cred ca am luat o decizie normala. Am vrut sa reiau meciul, dar nu s-a putut. Sunt in regula acum, chiar daca am un cucui frumos. Nu pot sa vorbesc mai multe...", a declarat Deaconu.
Potrivit ziarului Cancan, cu opt ore inaintea derby-ului, centralul Alexandru Deaconu si tusierii Adrian Vidan si Nicolae Marodin s-au intalnit in mare secret, intr-o benzinarie, unde au pus la punct "strategia"!
Deaconu a oprit partida Rapid – Steaua in minutul 72, pentru ca fanii rapidisti aruncasera cu obiecte in teren.

Niciun comentariu: