IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

joi, 20 martie 2008

POPA, SUPARAT CA NU A BATUT IN "GROAPA"


Antrenorul echipei Poli Iasi, Ionut Popa, s-a declarat nemultumit la sfarsitul partidei pierdute de echipa sa, scor 1-2, miercuri, in deplasare, in fata formatiei Dinamo.
„Am inceput prost meciul... Dupa 2-0 ne-am revenit si chiar ma asteptam sa castigam, luand in calcul faptul ca am avut un om in plus timp de o repriza intreaga! La fel ca la Constanta, noi am dominat repriza a doua, insa, de aceasta data, n-am mai reusit sa inscriem... Dinamo s-a mobilizat exemplar si a demonstrat inca o data faptul ca o formatie poate evolua mai bine in zece jucatori, decat in 11... Fata de meciul cu Steaua, cand am reusit sa castigam, astazi, in fata unei alte echipe puternice, n-am mai facut aceeasi figura frumoasa, deoarece atunci am avut trei ocazii si am marcat doua goluri, pe cand, acum, am avut cinci-sase oportunitati, insa n-am inscris decat o data! Dupa meci am mers la vestiarul lui Dinamo si i-am spus lui Adrian Cristea ca nu mai joaca la fel de bine ca in urma cu caitiva ani... In ceea ce il priveste pe Andrei Cristea, acesta evolueaza din ce in ce mai bine, pentru ca are un antrenor ca mine! Glumesc, va dati seama! Andrei Cristea e un jucator bun, iar Iasul i-a intins o mina de ajutor, pentru a-si redemonstra valoarea!“.

Niciun comentariu: