IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

miercuri, 26 martie 2008

POPA: "DACA POLITICA E CURVA, ATUNCI INTRU SI EU IN EA!"


Antrenorul echipei Poli Iasi, Ionut Popa, a declarat miercuri ca nu-si doreste sa candideze pentru vreun post de conducere in Iasi.
„Am spus ca plec in vara de la Iasi daca nu iese domnul Nichita pentru primar pentru ca el a sustinut fotbalul. Eu nu vreau niciun post de conducere la Iasi. Doar, eu stiu, ceva ca sa primesc gratis cafea! Eu as vrea primar la Pesac! Se spune ca politica e o curva, nu? ~nseamna ca as vrea sa intru in ea...“, a declarat Ionut Popa.
Tehnicianul a mai spus ca nu se va uita la meciul echipei nationale cu Rusia: „Care meci? Ah, joaca nationala? Nu cred ca ma uit. Astazi este o zi importanta pentru mine, pentru BNR-ul decide soarta leului! Astazi sunt interesat de politica bancara. Asta e important, nu un meci amical...“

Niciun comentariu: