IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

vineri, 7 martie 2008

POPA: „CU CEAHLAUL VA FI UN MECI CU CUTITUL LA OS!“


Antrenorul echipei Poli Iasi, Ionut Popa, a declarat vineri ca se asteapta la un meci extrem de greu duminica, pe teren propriu, cu Ceahlaul Piatra Neamt.
„Cred ca va fi un meci mai greu decat a fost cel cu Steaua! E clar ca nemtenii vor veni aici sa castige, pentru ca alta sansa nu au. Cu Ceahlaul va fi un meci cu cutitul la os! Ambele echipe sunt la retrogradare si este o partida la fel de importanta pentru noi, dar si pentru ei. Am patru jucatori indisponibili, dar sper ca aceea care vor intra duminica vor face tot posibilul sa castigam“, a declarat Ionut Popa.
Referitor la ce a spus Gheorghe {tefan, ca intentioneaza sa scoata echipa din campionat, Popa a replicat ca asemenea declaratii nu fac altceva decat sa puna presiune pe arbitri: „Nu vedeti ca acum toti se retrag, vand echipe, `si dau demisia. Toate aceste declaratii nu fac altceva decat sa creeze tensiune si sa puna presiune pe arbitri. Sincer, pe mine nu ma intereseaza ce zic altii. Eu stiu ce vreau eu si atat“.

Niciun comentariu: