IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

duminică, 8 martie 2009

ANDREI CRISTEA: „CATE VICTIME VA MAI FACE PAVLOVIC?!“


Atacantul echipei Poli Iasi, Andrei Cristea, a declarat duminica, in cadrul unei emisiuni sportive, la un post de televiziune local, ca jucatorul formatiei FC Vaslui, Milos Pavlovic, ar trebui temperat putin, dupa ce i-a accidentat pe ambii portari ai formatiei din dealul Copoului in partida de vineri.
„Eu nu stiu prea multe despre acest Pavlovic de la Vaslui, dar ma intreb cate victime va mai face?! Cred ca ar trebui si Comisiile sa se autosesize si sa-l mai tempereze. Sa nu uitam ca in prima etapa, tot el l-a lovit puternic in fata pe Bogdan Stancu, de la Steaua. Acum i-a trimis in spital pe Branet si pe Plesca. Vorbeam ieri (n.r. – sambata) cu Plesca si imi spunea ca a stat in acelasi salon cu Branet la spital si mai erau doua locuri libere, ei intrebandu-se in gluma care vor fi jucatorii care vor veni sa ocupe acele locuri, dupa meciuri jucate impotriva acestui Pavlovic de la Vaslui“, a declarat Andrei Cristea.
Atacantul imprumutat de la Dinamo Bucuresti in aceasta iarna a mai spus ca spera ca impreuna cu ceilalti jucatori sa treaca peste infrangerea de la Vaslui: „Am intrat relaxati pe teren la meciul cu FC vaslui si acest lcuru ne-a costat. Ne-am revenit in repriza a doua, insa nu am putut intoarce rezultatul. A fost si acel gol anulat, care eu cred ca a fost valabil. Oricum, meciul cu Vaslui e istorie. Improtant este ca de acum inainte sa nu mai repetam greselile facute la Vaslui si sa luam cat mai multe puncte. ~n ceea ce-i priveste pe vaslueini, sincer, nu cred ca vor prinde loc de cupa europeana. Sunt multe formatii puternice care se bat pentru cupele eruopene. Mi-ar parea bine ca ei sa joace in cupele europene, dar, repet, ma tem ca nu vor reusi in acest an“.
~n cadrul aceleiasi emisiunii, finantatorul formatiei FC Vaslui ,Adrian Porumboiu, s-a declarat deranjat de faptul ca formatia ieseana l-a folosit in meciul direct pe jucatorul Petar Jovanovic, care este imprumutat de la gruparea galben-verde: „Noi l-am imprumutat gratis pe Jovanovic la Iasi si Poli l-a folosit in meciul cu noi. Nu avem stipulat in actul de imprumut ca nu are voie sa joace impotriva naostra, dar asta tine de respect. Mi se parea normal ca Iasul sa nu-l foloseasca in meciul direct, mai ales ca noi l-am imprumutat gratis. Pai Dinamo nu l-a dat gratis pe Cristea la Iasi si nici nu-l lasa sa joace in meciul direct. Dinamo nu face pomeni nici la morti! Iesenii au vorbit de arbitraj, dar ei ar trebui sa fie multumiti ca nu au luat sase-sapte goluri! Am vazut acea faza de vreo 20 de ori. La golul inscris de Cristian Munteanu, fundasul iesenilor era in pozitie de off-side“.

Niciun comentariu: