IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

duminică, 22 martie 2009

PETRU RADU: „ POLI IASI NU VA AVEA PROBLEME CU OBTINEREA LICENTEI!“


Presedintele Consiliului de Administratie al clubului Poli Iasi, Petru Radu, a declarat duminica, in cadrul unei emisiuni sportive, la un post de televiziune local, ca luni vor fi achitate toate datoriile pe care le are gruparea din dealul Copoului si nu vor fi probleme cu obtinerea licentei pentru sezonul viitor.
„Vineri am achitat o mare parte dintre datorii, iar luni cred ca le vom lichida. Poli Iasi nu va avea probleme cu obtinerea licentei! Banii necesari achitarii datoriilor au venit in principal de la actionari, dar si din imprumuturi facute de la terti“, a declarat Petru Radu.
Oficialul iesean a mai spus ca se doreste ca in cel mai scurt timp sa fie achitate si restantele catre jucatori: „Intr-un viitor apropiat, vrem sa achitam toate datoriile catre jucatori. Salariile acestora pe luna februarie vrem sa le achitam cat mai repede posibil. ~n plus, ne-am gandit sa-i stimulam suplimentar pe fotbalistii nostri majorandu-le primele pentru victorie. Din cauza crizei financiare prin care trece toata lumea, nu excludem, totusi, posibilitatea ca sa renuntam la unii jucatori. Oricum, fata de ce am auzit ca se intampla pe la alte cluburi, eu cred ca stam destul de bine. Punga noastra este destul de groasa si cred ca va rezista pana la finalul campionatului!“

Niciun comentariu: