IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

miercuri, 25 martie 2009

MARIUS MATEI VA JUCA DIN VARA LA POLI IASI


Presedintele clubului Poli Iasi, Sorin Boca, a declarat miercuri ca s-a inteles cu formatia FC Botosani pentru transferul din vara a atacantului Marius Matei.
„Ne-am inteles in aceste cu zile cu oficialii clubului FC Botosani si Marius Matei va juca din vara la Poli Iasi. Noi l-am dorit pe Marius inca din iarna, insa, chiar daca am fost aproape sa-l legitimam in doua randuri, acest lucru nu s-a concretizat. Marius s-a pregatit alaturi de noi cand am reluat noi antrenamentele la inceputul anului, insa nu a fost inclus in lotul care a facut deplasarea in cantonamentul din Antalya. Pe urma, am incercat din nou sa-l transferam, dar tot n-am reusit. Au fost niste probleme atunci, dar acum totul s-a rezolvat si ne-am inteles cu FC Botosani“, a declarat Sorin Boca.
Poli Iasi va plati pentru transferul lui Marius Matei suma de 30.000 de euro.
Marius Matei a debutat in 2002 la Dunarea Galati si de-a lungul carierei a mai jucat la Dacia Unirea Braila (2004-2005), FC Botosani (2006-2007) si FC Vaslui (2007-2008), iar in iarna a revenit la FC Botosani.
In 2007, Marius Matei a castigat cu FC Vaslui Cupa UEFA Intertoto si a reusit sa intre in tururile preliminarii ale Cupei UEFA. In actuala editie de campionat, Marius Matei a jucat doar 15 minute la FC Vaslui.

Niciun comentariu: