IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

sâmbătă, 7 martie 2009

SORIN BOCA: „ARBITRUL A FACUT DOUA GRESELI FLAGRANTE“


Presedintele clubului Poli Iasi, Sorin Boca, a declarat, sambata, ca arbitrul Georgian Ionescu a facut doua greseli mari in partida cu FC Vaslui, din etapa a XIX-a a Ligii I, pierduta de ieseni, cu scorul de 0-2.
"Arbitrul Ionescu a facut doua greseli flagrante in meciul cu FC Vaslui! Au fost doua greseli flagrante de arbitraj. In faza premergatoare golului al doilea al vasluienilor a fost ofsaid. Nu s-a dictat nimic, faza a continuat cu un corner in urma caruia ei au marcat. Iar golul inscris de Cristian Munteanu a fost perfect valabil", a spus Boca.
"Intr-adevar am intalnit o echipa buna, care sunt convins ca va participa si in acest an in cupele europene, dar care nu avea nevoie de ajutorul arbitrului pentru a castiga. Noi am facut o prima repriza mai slaba, dar asta nu inseamna ca arbitrul Ionescu nu a gresit flagrant la cele doua faze de care am amintit. As vrea sa cred ca la cele doua faze in care cei doi portari ai nostri au fost accidentaţi, ambii ajungand la spital, au fost simple faze de joc si nu au fost intenţionate. Speram ca starea lor de sanatate sa fie buna", a mai declarat Sorin Boca.

Niciun comentariu: