IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

luni, 30 martie 2009

MARIUS MATEI: „SUNT CONVINS CA POLI IASI NU VA RETROGRADA“


Atacantul echipei FC Botosani, Marius Matei, care din vara va evolua la formatia Poli Iasi, a declarat luni ca este convins ca gruparea din dealul Copoului va evolua in Liga I si sezonul viitor.
„Ma bucur ca voi juca la Poli Iasi din vara. Sincer sa fiu, as fi vrut sa joc inca din retur in Liga I la Poli Iasi, dar asta e. Oricum, pentru mine cea mai buna solutie pana în vara este sa joc la FC Botosani. Important acum este ca sunt la Botosani si vreau sa ajut aceasta echipa sa ramana in Liga a II-a. Sunt convins ca Poli Iasi nu va retrograda. Poli Iasi are un lot valoros si un antrenor foarte bun, care a adus un plus de valoare nu numai in dealul Copoului ci si in intreg campionatul intern“, a declarat Marius Matei.
Jucatorul, care a marcat doua goluri sambata in victoria obtinuta in fata echipei Dinamo II Bucuresti cu scorul de 5-2, a mai spus ca nu se va menaja în acest retur, chiar daca exista riscul unei eventuale accidentari: „Nu ma voi menaja, voi da totul pe teren pentru FC Botosani in acest retur de campionat. Eu sunt obisnuit sa joc la nivel maxim, chiar daca exista riscul unei accidentari. Tot ce imi doresc este sa fiu sanatos, sa ajut Botosaniul pana in vara, dupa care sa revin din nou in Liga I, la Poli Iasi. Am inscris de doua ori in partida cu Dinamo II si sper s-o tin tot asa“.

Niciun comentariu: