IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

joi, 5 martie 2009

CRISTIANO BERGODI: „NU MA SPERIE NIMENI, MERGEM SA CASTIGAM LA VASLUI!“


Antrenorul echipei Poli Iasi, Cristiano Bergodi, a declarat joi, in cadrul unei conferinte de presa, ca nu se teme de FC Vaslui si ca va merge sa toate cele trei puncte in partida de vineri.
„Intalnim o echipa foarte puternica si e clar ca plecam cu sansa a doua. Jucam cu o formatie care s-a intarit mult in aceasta iarna si care ar fi putut lupta pentru titlu daca acumula mai multe puncte in tur. Stiu ca partida de la Vaslui va fi foarte grea si, nu ma intelegeti gresit, nu ma refer la arbitraj, ci la valoarea formatiei cu care jucam. Cu Viotel Moldovan am colaborat la Rapid si stiu ca este ambitios. Totusi, nu ma sperie nimeni, mergem sa castigam la Vaslui! {i o remiza ar fi foarte importanta pentru noi, dar, repet, mergem sa luam toate cele trei puncte de la Vaslui. Noi trebuie sa avem o mentalitate de invingator. Jucatorii s-au pregatit bine in aceasta saptamana si sunt concentrati“, a declarat Cristiano Bergodi.
Tehnicianul italian a mai spus ca echipa sa joaca acum doar la 69% din potential: „S-a vazut si in meciul cu Universitatea Craiova ca nu jucam la nivel maxim. Cred ca echipa mea joaca acum doar la 60% din potential. Echipa poate creste si singurul lucru de care ma tem este ca jucatorii mei sa nu greseasca. Nu ma tem de adversar. Daca echipa va juca la Vaslui asa cum vreau eu, nu avem cum sa pierdem“.

Niciun comentariu: