IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

duminică, 15 martie 2009

VASILE SIMIONAS:: „DRAGANESCU A FAVORIZAT STEAUA IN PARTIDA CU NOI!“


Vicepresedintele clubului Poli Iasi, Vasile Simionas, a declarat duminica, in cadrul unei emisiuni sportive, la un post de televiziune local, ca arbitrul Mugurel Draganescu a favorizat forma]ia Steaua Bucuresti in partida cu gruparea din dealul Copoului.
„In calitate de simplu spectator al partidei Steaua – Poli Iasi, pot sa spun ca arbitrul Draganescu mi-a oferit un spectacol pe care nu-l asteptam. Ca oficial al clubului Poli Iasi, il acuz pe arbitrul Draganescu ca a favorizat Steaua in partida cu noi! In minutul 27, Goian a luat doar cartonas galben dupa ce l-a lovit cu cotul in gura pe Cristian Bratu, desi putea foarte bine sa-i chiar rosu. A urmat faza din minutul 42, cand Goian l-a faultat pe Milcea din spate si merita al doilea cartonas galben si implicit pe cel rosu, insa arbitrul Draganescu a trecut faza cu vederea. Mai mult, in minutul 62, acelasi Goian l-a faultat dur pe Milea si din nou Draganescu a trecut cu vederea faza. Este imposibil asa ceva! Faza s-a petrecut exact in fa]a arbitrului! Acest arbitru, ori nu a vazut aceste faze si este grav, ori a favorizat in mod voit Steaua si asta este foarte grav! Dupa parerea mea, Draganescu a favorizat in mod voit Steaua si nu mai are ce cauta in arbitraj!“, a declarat Vasile Simionas.
Oficialul iesean a mai spus ca alta ar fi fost soarta meciului daca iesenii jcuau cu un om in plus o repriza: „Am vazut la finalul meciului ca stelistii au spus ca puteau castiga cu 4-0 sau 5-0, dar ei uita ca Goian trebuia eliminat inca din minutul 42. Alta era soarta meciului daca stelistii jucau cu un om in minus repriza a doua. Eu cred ca antrenorul nostru, Cristiano Bergodi, a dat dovada de prea mult calm si prea mult bun sim] la finalul meciului, cand nu a dorit sa comenteze arbitrajul. Din cate stiu eu, nu este prima data cand acest Draganescu favorizeaza Steaua!“

Niciun comentariu: