IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

vineri, 6 martie 2009

VIOREL MOLDOVAN: „FC VASLUI A MERITAT VICTORIA“


Antrenorul Viorel Moldovan a apreciat ca echipa sa, FC Vaslui, a meritat victoria cu 2-0 din meciul cu Poli Iasi, din etapa a XIX-a a Ligii I, scorul putand fi chiar mai mare.
"Ma bucur si cred ca este meritat rezultatul, tinand cont de numeroasele ocazii pe care le-am avut. Am jucat foarte bine, dar sunt mai putin multumit de ultimele 20 de minute. Daca scorul ar fi fost 3-0, era cu totul altceva. Asa, nu am marcat si ne-am facut jocul greu. A lipsit si Canu, si desi înlocuitorul lui, Ghencev, si-a facut datoria, s-a vazut ca a fost o improvizatie în aparare. Totusi, am facut spectacol, echipa a jucat la turatie maxima si victoria nu poate fi pusa la îndoiala", a precizat Viorel Modovan.
La randul sau, finantatorul gruparii vasluiene, Adrian Porumboiu, a precizat ca scorul putea fi mult mai mare. "Diferenta dintre noi si Poli Iasi este mai mare decat o arata scorul. Am ratat situatii nepermise, dar am note de plus pentru unii jucatori care m-au încantat din nou. Sunt convins ca vom juca din ce în ce mai bine", a spus Porumboiu.
Adrian Porumboiu a comentat, de asemenea, doua faze controversate din meciul de vineri: golul al doilea al echipei gazda si golul anulat formatiei Poli Iasi. "M-am documentat si pot spune ca arbitri au luat decizii corecte, golul doi al Vasluiului a fost perfect regulamentar, iar la cel al formatiei Poli Iasi se vede clar ca mingea dupa ce revine din bara în teren, loveste un jucator aflat într-o pozitie afara din joc", a precizat oficialul vasluian.

Niciun comentariu: