IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

vineri, 6 martie 2009

CRISTIANO BERGODI: „NU TREBUIE SA FACEM O TRAGEDIE DIN ACEASTA INFRANGERE“


Antrenorul echipei Poli Iasi, Cristiano Bergodi, a declarat, vineri, ca nu trebuie sa se faca o tragedie din rezultatul meciului cu FC Vaslui, pierdut cu scorul de 0-2, in etapa a XIX-a a Ligii I.
"Am intalnit o echipa buna, am avut o prima repriza foarte slaba, in care nu mi-a placut deloc de baietii mei. Daca nu schimbam atitudinea la pauza, ne-ar fi fost foarte greu si in a doua repriza. Mergem la Iasi cu 0 puncte, nu avem ce face, mergem inainte si avem multa munca de facut pe viitor, pentru a ne salva de la retrogradare. Nu am jucat cum a trebuit, mai ales in ceea ce priveste atitudinea jucatorilor. Am avut ghinion si pentru ca mi s-a accidentat portarul de baza. Ne-am complicat singuri viata in prima repriza, dar nu trebuie sa facem o tragedie din acest rezultat", a spus tehnicianul italian.
Cristiano Bergodi a declarat ca nu are ce sa le reproseze arbitrilor: "Nu ma intereseaza acest aspect, pentru mine important este sa ne salvam de la retrogradare".
Referitor la accidentarea portarului Cristi Branet, care a ramas inconstient pe teren timp de cateva minute, dupa ce a fost lovit in fata de mijlocasul formatiei FC Vaslui, Milos Pavlovici, si a fost transportat ulterior la spital, Bergodi a declarat ca jucatorul se simte bine.

Niciun comentariu: