IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

duminică, 29 martie 2009

CRISTIANO BERGODI: „SPER CA IN PARTIDA CU FARUL SA NU MAI RATAM ASA DE MULT“


Antrenorul echipei Poli Iasi, Cristiano Bergodi, a declarat duminica faptul ca isi doreste ca formatia sa sa nu mai rateze atat de mult si sa obtina un rezultat cat mai bun la Constanta.
„Ne gandim deja la partida de vineri. Sper ca in partida cu Farul sa nu mai ratam atat de mult. E bine ca ne cream ocazii, dar trebuie sa le fructificam. Nu spun ca nu e bine ca ne cream ocazii, dar eu vreau sa inscriem mai mult. Sambata, in cele doua meciuri jucate in cadrul turneului dotat cu trofeul «Roman Voda Musat“, eu cred ca jucatorii mei s-au descurcat destul de bine, atat in partida cu FC Vaslui, dar si in cea cu Lotus Baile Felix. Cele doua meciuri au fost de pregatire, utile si sincer nu ma incanta asa de mult faptul ca am luat trofeul. Important pentru mine a fost sa-i vad pe baieti la joc“, a declarat Cristiano Bergodi.
Referitor la capitanul echipei, Bogdan onut, care a evoluat pentru prima data in tricoul Politehnicii, dupa accidentarea suferita in cantonamentul din Antalya, Bergodi a spus ca nu stie daca acesta va putea jcua sau nu impotirva Farului: „Onut a revenit dupa acea accidentare. A jucat astazi, dar e greu de spus daca voi conta pe el pentru partida cu Farul. El este capitanul echipei, este liderul vestiarului si stie sa-si motiveze coechipierii, dar nu stiu inca daca poate juca intr-un meci oficial“.

Niciun comentariu: