IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

luni, 9 martie 2009

ANDREI CRISTEA: „TREBUIE SA MERGEM CU TUPEU SI MULT CURAJ IN «GHENCEA»“


Atacantul echipei Poli Iasi, Andrei Cristea, a declarat luni ca isi doreste ca echipa sa sa obtina un rezultat bun in etapa a XX-a, in „Ghencea“, cu Steaua.
„Trebui sa mergem cu tupeu si mult curaj in «Ghencea». Pentru mine va fi prima data cand merg in «Ghencea» in calitate de adversar, deoarece cand am jucat la Poli Timisoara nu am avut voie sa evoluez impotriva Stelei. Mi-as dori sa inscriu cel putin un gol si sa ajut echipa sa obtina un rezultat bun. Normal ca indirect as ajuta-o si pe Dinamo, echipa de care apartin. Oricum, sunt convins ca Dinamo va lua campionatul. Deocamadata, eu vreau sa o ajut pe Poli Iasi sa scape de la retrogradare, iar la vara sa revin la Dinamo, cu care sa evoluez in grupele Champions League“, a declarat Andrei Cristea.
Jucatorul imprumutat in aceasta iarna de la Dinamo a mai spus ca Poli Iasi se va bate pentru salvarea de la retrogradare cu Farul Constanta, Pandurii Tg. Jiu si Gloria Bistrita: „E greu de crezut ca Buzaul, Otopeniul si Gaz Metan vor mai scapa de la retrogradare. In aceste conditii, pentru evitarea ultimului loc care duce in Liga a II-a ne vom bate cu Buzaul, Otopeniul si Gaz Metan. Va fi foarte greu pentru noi si tocmai de aceea etapele urmatoare sunt extrem de importante pentru noi. Dupa deplasarea din «Ghencea», jucam acasa cu Gloira Bistrita si pe urma mergem la Farul. Din aceste ultime doua partide, noi trebuie sa luam cel putin patru puncte. Eu mi-as dori sa luam chiar sase, deoarece cred ca putem merge la Constanta sa castigam. Trebuie sa fim constienti ca in momentul de fata noi suntem pe loc retrogradabil si daca vrem intr-adevar sa evitam Liga II-a trebuie sa aducem puncte si de afara“.

Niciun comentariu: