IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

duminică, 1 martie 2009

CRISTIANO BERGODI: „BORNESCU TREBUIA ELIMINAT LA FAZA ACCIDENTARII LUI CRISTEA!“


Antrenorul echipei Poli Iasi, Cristiano Bergodi, a declarat duminica faptul ca portarul Universitatii Craiova, Mircea bornescu, trebuia eliminat la faza accidentarii lui Andrei Cristea.
„Am stat vineri noapte pana tarziu cu Renzo (n.r. – Renzo Rossi, team-manager) si am analizat partida cu Universitatea Craiova. Bornescu trebuia eliminat la faza accidentarii lui Cristea! Ba mai mult, Mitchell il impinge din spate pe Cristea si primirea celui de-al doilea cartonas galben este meritata. Am vazut faza de mai multe ori si se vede clar ca Bornescu nu are nicio treaba cu mingea. El intra cu genunchii sus, pentru a-l impiedica pe Cristea sa joace mingea. S-a vazut inca de la inceputul jocului ca oaspetii au venit la Iasi sa joace dur si sa impuna frica. Eu am fost fundas si stiu prea bine cum se fac astfel de lucruri“, a declarat Cristiano Bergodi.
Tehnicianul italian mai spus ca dupa ce a semnat cu Poli Iasi a primit doua oferte din Serie B, din Italia, dar pe care le-a refuzat: „Imediat dupa ce am semnat cu Poli Iasi, am primit doua oferte de la Treviso si Modena, dar pe care le-am refuzat. Eu batusem palma cu Iasul si nu era frumos sa plec si sa nu-mi repect cuvantul dat. Eu sunt un om respectuos si din moment ce am spus ca vreau sa iau Iasul si sa-l salvez de la retrogradare, nu puteam sa dau inapoi si sa iau o formtie din Serie B“.
Cristiano Bergodi a mai precizat ca l-a deranjat faptul ca antrenorul Universitatii Craiova, Nicolo Napoli, declarase inainte de meci ca l-a batut de mai multe ori in Italia: „Cand am citit ce a declarat Napoli in presa, nu mi-a venit a crede. Chair m-am dus inaintea meciului si l-am intrebat cand m-a batut el pe mine, ca eu nu-mi aduc aminte. Atunci nu a stiut ce sa mai spuna si a dat vina pe presa... Daca mi-aduc eu bine aminte, eu l-am batut si cu Pescara si cu Lazio“.

Niciun comentariu: