IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

miercuri, 11 martie 2009

CATALIN MOROSANU: „PAVLOVIC M-A SUPARAT RAU SI AM SA-I RUP PICIOARELE!“


Luptatorul iesean, Catalin Morosanu, care a venit la antrenamentul Politehnicii Iasi, pentru a-i ajuta impotriva adversarilor, a spus miercuri ca ii va rupe picioarele jucatorului sarb Milos Pavlovic, care i-a accidentat pe Cristian Branet si Razvan Plesca.
„Am auzit ca un sarb i-a bagat in spital pe Branet si Plesca si ca presedintele clubului Poli Iasi, domnul Sorin Boca, a spus ca are nevoie de mine. Am venit sa apar poarta Iasului! Pavlovic m-a suparat rau si am sa-i rup picioarele! Sa aiba grija ca nu glumesc! Daca ma ia Poli Iasi, sezonul viitor voi fi portar si-i voi da un low-kick sarbului de n-o sa mai joace doua sezoane!“, a declarat Catalin Morosanu.
Antrenorul Politehnicii Iasi, Cristiano Bergodi, a spus, in gluma, ca ar avea nevoie de serviciile lui Morosanu, care a intrat in poarta la antrenament si a aparat cateva mingi: „Nu stiam ca Morosanu este din Iasi. L-am mai vazut la televizor. Se misca foarte bine. Ar putea fi o solutie pentru noi, acum dupa ce doi dintre cei trei portari au fost accidentati la Vaslui. Glumesc. Mi-a facut placere sa-l cunosc personal pe Catalin“
Presedintele gruparii iesene, Sorin Boca, declarase ironic luni ca se gandeste sa-l legitimeze pe Catalin Morosanu, dupa ce portarii Cristian Branet si Razvan Plesca fusesera accidentati in partida cu FC Vaslui de Milos Pavlovic.

Niciun comentariu: