IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

vineri, 20 martie 2009

BERGODI, MULTUMIT DOAR DE REZULTATUL PARTIDEI CU GLORIA BISTRITA


Antrenorul echipei Poli Iasi, Cristiano Bergodi, s-a declarat multumit doar de rezultatul partidei cu Gloria Bistrita.
„Cel mai important este rezultattul. Poate gresesc, dar nu sunt multumit. Am dat gol la inceput de meci, pe urma am mai avut doua ocazii clare, dupa care am facut la fel ca in meciul cu Universitatea Craiova. Am jucat la rezultat. Eu sunt foarte exigent si vreau mai mult de la jucatorii mei. Nu-mi doresc victorii cu 1-0, dar oricum ii felicit pe jucatori pentru rezultatul de astazi. E greu sa obtinem rezultate bune daca pe viitor vom juca tot asa", a declaart Cristian Bergodi.
Tehnicianul italian a mai spus ca este multumit doar de unii jucatori, intre care si Balba, autorul unicului gol al partidei de vineri: „Sunt multumit doar de cativa jucatori. Unul dintre ei este Balba, care a dat gol si a dat dovada de multa daruire pe teren. A venit si in spate, a jucat pentru echipa. Poate ca i-a facut bine faptul ca a fost rezerva la meciul cu Steaua. In urma victoriei de astazi, am egalat Bistrita in clasament si asteptam sa vedem ce vor face Pandurii".

Niciun comentariu: