IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

joi, 19 martie 2009

ONUT RATEAZA PARTIDA CU BISTRITA


Antrenorul echipei Poli Iasi, Cristiano Bergodi, a declarat joi, in cadrul unei conferinte de presa, ca jucatorul Bogdan Onut nu a fost inclus in lotul pentru partida de vineri, de pe teren propriu, cu Gloria Bistrita.
„Onut nu face parte din lotul pentru partida cu Gloria Bistrita. Am vorbit cu doctorul de la Clinica Isokinetic de la Bologna, care s-a ocupat de jucator, si mi-a spus ca Onut nu este inca pregatit sa joace. Asa sa joace doar vreo 20 de minute, nu avea rost sa-l includ in lot. Probabil Onut va putea evolua etapa viitoare, in deplasarea de la Constanta. Eu stiu ca Onut este un jucator foarte bun, este capitanul echipei, stie sa-si motiveze coechipierii, este un adevarat lider in vestiar, dar nu are rost sa-l fortez in partida cu Bistrita“, a declarat Cristiano Bergodi.
Tehnicianul italian a mai spus ca se asteapta la un meci echilibrat cu Gloria Bsitrita, deoarece se intalnesc doua echipe care lupta pentru salvarea de la retrogradare: „Cu Bistrita va fi un meci greu pentru ambele echipe, care sunt implicate in lupta pentru salvarea de la retrogradare. Bistrita isi va vinde scump pielea la Iasi! As face o greseala sa spun ca suntem favoriti. Sper, totusi, ca sustinuti de fanii nostri, sa reusim sa castigam acest meci. Suporterii nostri au fost extraordinari la partida cu Univeristea Craiova, cand am castigat, si sper sa fie la fel si maine (n.r. – vineri) seara. Dupa deplasarile grele de la Vaslui si Steaua, putem spune ca pentru noi acum incepe campionatul! Avem doua meciuri grele, cu doua contracandidate la retrogradare, Bsitrita si Constanta, dar eu sper sa obtinem cat mai mult din aceste doua partide. La noi mai sunt ceva nesincronizari in aparare, dar eu sper ca jocul nostru se va imbunatati de la o etapa la alta si jucatorii vor putea pune in practica tot ce i-am invatat eu de cand am venit la Iasi“.

Niciun comentariu: