IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

miercuri, 11 martie 2009

CRISTIAN BRATU: „PUTEM SPECULA FORMA MAI SLABA A STELEI“


Atacantul echipei Poli Iasi, Cristian Bratu, a declarat miercuri ca gruparea din dealul Copoului poate pleca neinvinsa din „Ghencea“.
„Pentru a putea spera la un rezultat bun cu Steaua, noi trebuie sa jucam cu mai mult tupeu decat am facut-o la Vaslui. Nu trebuie sa ne speriem de renumele adversarului. Noi trebuie sa mergem in «Ghencea» si sa jucam fotbal. Doar asa putem scoate cat mai mult de la acest meci, pentru ca avem o situatie foarte grea in clasament. Putem specula forma mai slaba a Stelei si ne putem intoarce neinvinsi din «Ghencea»“, a declarat Cristian Bratu.
Bratu a mai spus ca se simte foarte bine in partidele cu Steaua Bucuresti, echipa impotriva careia a inscris de patru ori pana acum: „Am amintiri frumoase din meciurile cu Steaua. Primul meu gol in Divizia A l-am marcat in poarta Stelei, cand eram la Pitesti. Am mai marcat si cu Dacia Mioveni impotriva Stelei. Am patru goluri inscrise impotriva lor. Pentru Poli Iasi nu am inscris pana acum in meciurile cu Steaua si tocmai de aceea sper sa o fac sambata. Oricum, important este sa obtinem un rezultat bun, nu sa inscriu eu“.

Niciun comentariu: