IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

miercuri, 4 martie 2009

ONUT VA RATA SI PARTIDA CU STEAUA


Presedintele clubului Poli Iasi, Sorin Boca, a declarat miercuri ca fundasul Bogdan Onut va rata si partida cu Steauat Bucuresti, din etapa a XX-a a Ligii I, din cauza accidentarii suferite in cadrul stagiului de pregatire din Antalya.
„Am vorbit cu Onut si mi-a spus ca medicii de la Bologna l-au anuntat ca recuperarea dupa accidentarea suferita in Antalya se va prelungi pana vinerea viitoare. In aceste conditii. Onut va lipsi si in partida cu Steaua. Ramane de vazut daca Onut va face ultima etapa de recuperare, cand trebuie sa lucreze pe teren normal, o va face in tara sau tot Italia“, a declarat Sorin Boca.
Bogdan Onut a suferit pe 12 februarie o acumulare de lichid la genunchi, din cauza suprasolicitarii si medicii de la Clinica Isokinetic de la Bologna i-au recomandat trei-patru saptamani de repaus.
Presedintele gruparii iesene a mai spus ca formatia din dealul Copoului va face deplasarea la Vaslui in ziua meciului: „Data fiind distanta mica dintre Iasi si Vaslui, am decis ca jucatorii sa faca deplasarea in ziua meciului. Facem cel mult o ora de la stadionul nostru pana la cel din Vaslui, deci nu are rost sa plecam cu o zi inainte“.

Niciun comentariu: