IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

duminică, 15 martie 2009

CRISTIANO BERGODI: „PUTEAM LUA UN PUNCT CU STEAUA“


Antrenorul Cristiano Bergodi a declarat, sambata seara, intr-o conferinţa de presa, ca ii pare rau ca Politehnica Iasi nu a reusit sa obţina niciun punct din partida cu Steaua, din deplasare, pierduta cu scorul de 0-1.
"Pacat ca am pierdut, dar pot spune ca sunt mulţumit de prestaţia jucatorilor mei, ceea ce nu am vazut la meciul de la Vaslui, impotriva unei echipe foarte importante. Pacat, totusi, ca nu am luat niciun punct, pentru ca am avut doua ocazii mari pe final, insa trebuie sa mergem mai departe. De acum ne gandim la urmatoarele doua meciuri, care sunt foarte importante pentru noi si la lupta pentru evitarea retrogradarii, pentru ca acesta este, de fapt, obiectivul nostru. Steaua a jucat bine astazi insa nu cred ca sunt ghinionist. Asa a fost sa fie, sa-si revina cu noi, insa eu am incredere, mai ales ca prin jocul pe care l-am fãcut astazi ne putem salva de la retrogradare. Se vorbeste de Steaua ca nu joaca prea bine, dar sunt curios si eu cine o sa castige aici castiga. Noi am avut astazi un raspuns bun faţa de meciul de la Vaslui, iar asta ma mulţumeste si imi da incredere pentru perioada urmatoare", a spus Bergodi.
Cristiano Bergodi a precizat ca strategia jocului cu Steaua a fost data peste cap de golul primit mult prea repede. "Arbitrajul mi s-a parut bun. Desigur, a fost acea faza controversata, cand cred ca se putea acorda al doilea cartonas galben pentru Goian, dar asta nu o spun cu rautate. Cred ca Steaua va reveni in lupta pentru titlu cu aceasta victorie. Si anul trecut a facut un retur foarte bun, iar astazi am vazut o echipa care a jucat bine si care, cred eu, inca se bate pentru titlul de campioana. Eu vorbisem cu baieţii despre cum sa abordeze meciul, insa am luat gol repede, iar strategia noastra s-a cam dat peste cap. Dar am reacţionat repede, jucatorii au avut o atitudine buna si am avut chiar doua ocazii mari pe final, iar Steaua a fost salvata de intervenţiile lui Zapata", a menţionat tehnicianul.
Antrenorul Marius Lacatus a declarat, sambata seara, intr-o conferinţa de presa, ca este mulţumit de rezultatul partidei cu Poli Iasi, scor 1-0, dar a precizat ca Steaua a suferit in finalul intalnirii, fiind salvata de intervenţiile portarului Robinson Zapata.
"Sunt mulţumit de rezultat, dar cred eu ca putea fi si mai mare. Si aici ma refer la numeroasele ocazii pe care le-am avut. Reusim sa ajungem acolo in situaţii de unu la unu cu portarul, sau chiar cu poarta goala, insa, din pacate, ratam prea mult. Datorita acestor lucruri, puteam suferi pe final, insa Zapata a avut doua intervenţii foarte bune si ne-a salvat. Este prima victorie din acest an si sper sa fie urmata de multe altele, astfel incat sa en apropiem de primele locuri si, din ce am vazut eu azi, cred ca suntem pe drumul cel bun. Cu siguranţa, aceasta victorie le da incredere jucatorilor, dar ea nu are valoare prea mare daca nu va fi urmata si de altele. Din aceasta seara, trebuie sa ne gandim deja la meciul cu FC Arges, de la Pitesti, pe care trebuie sa-l castigam", a spus Lacatus.

Niciun comentariu: