IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

joi, 12 martie 2009

CRISTIANO BERGODI: „VOM JUCA IN «GHENCEA» CU TUPEU!“


Antrenorul echipei Poli Iasi, Cristiano Bergodi, a declarat joi ca desi nu poate conta pe mai jucatori, elevii sai vor da dovada de mult tupeu in partida cu Steaua, din „Ghencea“.
„Am avut un pic de ghinion din punctul de vedere al accidentarilor. Pentru partida cu Steaua, nu pot conta pe sase jucatori, dar am incredere ca aceia care vor intra pe teren in fata Stelei vor avea o evolutie buna. Vom juca in «Ghencea» cu tupeu! Ne asteapta un meci foarte dificil, dar eu am incredere ca putem produce surpriza. Trebuie sa jucam altceva decat am facut-o la Vaslui in prima repriza, iar daca se va intâmpla asta putem face o partida buna atât ca joc, cât si ca rezultat. Daca Gaz Metan Medias a facut o surpriza cu Dinamo, in etapa trecuta, de ce n-am face si noi o figura frumoasa acum?“, a declarat Cristiano Bergodi.
Tehnicianul italian a mai spus ca si-ar dori sa obtina prima victorie in „Ghencea“: „Eu am fost de doua ori in «Ghencea» in calitate de antrenor, cu Rapidul, dar nu am nicio victorie. Am pierdut un meci, iar pe celalalt l-am terminat la egalitate. Poate acum va fi prima victorie, dar nu pot spune ca nu m-as multumi si cu un rezultat de egalitate“.

Niciun comentariu: