IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

luni, 2 martie 2009

CRISTIANO BERGODI: „IMI PLACE MAI MULT CUM JOACA VASLUIUL DECAT CFR CLUJ“


Antrenorul echipei Poli Iasi, Cristiano Bergodi, a declarat luni ca formatia FC Vaslui practica la ora actuala un joc mai bun decat campioana en-titre, CFR Cluj.
„Urmeaza doua meciuri foarte grele pentru noi, cu FC Vaslui si Steaua. I-am urmarit in cateva jocuri in Antalya pe vasluieni si au cativa jucatori foarte buni. Sincer, imi place mai mult cum joaca Vasluiul decat CFR Cluj. Chiar si asa, eu vreau sa merg la Vaslui sa castigam. Avem un moral bun dupa victoria obtinuta in fata Craiovei si am incredere in baieti ca vor da totul pe teren pentru a nu pleca invinsi de la Vaslui. Sper sa jucam cel putin la fel cum am facut-o in prima ora de joc a meciului cu Universitatea Craiova“, a declarat Cristiano Bergodi.
Tehnicianul italian a mai spus ca spera sa nu fie incidente la derby-ul Moldovei: „{tiu ca partida Iasi – Vaslui este derby-ul Moldovei si naste mari pasiuni. Este o rivalitate mare intre cele doua echipe, dar eu sper ca aceasta rivalitate va ramane doar la nivelul terenului de joc, nu si in tribune. Totusi, vorbim doar despre un meci de fotbal si nu vreau razboi intre fani! Sper ca nu vor fi incidente la acest joc“.

Niciun comentariu: