IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

marți, 24 martie 2009

SORIN BOCA: „SUNTEM SIGURI CA VOM OBTINE LICENTA PENTRU SEZONUL VIITOR“


Presedintele clubului Poli Iasi, Sorin Boca, a declarat marti ca este convins ca gruparea din dealul Copoului va obtine licenta pentru sezonul viitor.
„Am reusit sa platim toate datoriile catre stat si catre terti, aferente anului 2008. Suma a fost platita in mare parte de catre actionarii nostri, restul banilor imprumutanud-i de la persoane care sunt atasate de club si care ne-au mai ajutat si in alte randuri cand ne-a fost greu. Important este ca am platit toate datoriile si acum suntem siguri ca vom obtine licenta pentru sezonul viitor. ~n aceasta saptamana urmeaza sa depunem dosarul pentru obtinerea licentei. Cele cinci criterii care trebuie indeplinite pentru obtinerea licentei sunt sportiv, infrastructura, personal, juridic si finanaciar. Dat fiind ca anul trecut am avut emotii mari cu obtinerea licentei, anul acesta ne-am ocupat din timp de acest dosar, pentru a nu mai avea probleme. Sustinerea dosarului urmeaza a fi facuta in aprilie, cand vom fi programati de Comisia de Licentiere a Federatiei Romane de Fotbal“, a declarat Sorin Boca.
Oficialul iesean a mai spus ca pentru ca Poli sa evolueze si sezonul viitor in Liga I totul va depinde de jucatori: „Noi vom obtine fara probleme licenta, asa ca ramane doar ca jucatorii nostri sa obtina cat mai multe puncte in etapele ramase de jucat si sa se situeze la finalul campionatului deasupra liniei retrogradarii. Suntem convinsi ca vom avea meciuri foarte grele, insa eu sper ca jucatorii nostri isi vor demonstra valoarea si vor reusi sa se salveze de la retrogradare si in acest sezon“.

Niciun comentariu: