IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

marți, 3 martie 2009

SUPORTERII IESENI VOR FACE DEPLASAREA LA VASLUI CU TRENUL


Presedintele clubului Poli Iasi, Sorin Boca, a declarat marti ca in urma discutiilor purtate cu liderul galeriei, Marius {rainer, fanii vor face deplasarea pe cont propriu la partida de vineri, cu FC Vaslui.
„Am discutat cu Marius (n.r. – Mariu Srainer) si am discutat posibilitatea ca suporterii ieseni sa faca deplasarea pe cont propriu la Vaslui. In conditiile in care in tur noi am avut terenul suspendat, dupa ce sezonul trecut au fost ceva probleme la Vaslui, nu avem reciprocitate, astfel ca fanii nostri isi vor plati singuri biletele de intrare. Ramane sa vedem daca ii putem ajuta in vreun fel pentru deplasare“, a declarat Sorin Boca.
Liderul galeriei iesene, Marius Srainer a spus ca desi clubul nu-i va sustine, aproximativ 500 de suporteri ai gruparii din dealul Copoului vor fi prezenti la Vaslui: „ Domnul Sorin Boca ne-a spus ca nu ne poate sprijini pentru aceasta deplasare la Vaslui, astfel vom face deplasarea cu trenul. Noi am inchiriat trei vagoane de tren pentru vineri. Cred ca vor fi peste 500 de suporteri la meci. Insa numarul ar putea fi mai mare deoarece vor veni multi suporteri cu masinile personale. Noi am trimis faxuri la Jandarmeria si Politia Vaslui, prin care i-am anuntat ca venim intr-un numar mare la meci, astfel ca vom fi preluati de la gara si vom fi condusi la stadion“.

Niciun comentariu: