IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

marți, 3 martie 2009

CATALIN MOROSANU: „VREAU SA ADUC SABIA LUI STEFAN CEL MARE DE LA TURCI!“


Luptatorul iesean, Catalin Morosanu, a declarat marti, in cadrul unei conferinte de presa, ca vrea sa lupte pentru a aduce sabia lui Stefan cel Mare inapoi de la turci.
„Vreau sa aduc sabia lui Stefan cel Mare de la turci! Pentru asta, sunt dispus sa lupt cu doi turci deodata. Sa trimita pe cine vor ei. Sa vina cei mai buni luptatori ai lor, dar premiul sa fie sabia lui {tefan cel Mare. Nu mai pot pierde timpul sa ma bat pe rand cu turcii! Am batut deja doi la galele K1 din Ungaria. Sa vina cei mai buni! In ceea ce priveste ultima gala, recunosc ca mi-a fost putin frica. Nu-l stiam pe turc si as fi preferat sa lupt cu Leko sau Ignashov, ca pe astia ii stiu. Turcul a facut greseala vietii lui sa se bage la bataie cu mine si a ajuns la spital! Asta e. Pe urma m-am imprietenit cu el si am fost la discoteca“, a declarat Catalin Morosanu.
Cel supranumit „Moartea din Carpati“ a mai precizat ca isi doreste sa ajute tinerii fara posibilitati materiale sa faca sport: „Vreau sa aduc niste tineri puternici, din localitatile din jurul Iasului, care sa se antreneze la noi la sala. Pentru asta, am facut Fundatia «Morosanu», care sa sprijine tinerii fara posibilitati materiale. Vreau sa fac o echipa la Iasi care sa sperie intreaga lume! Vreau ca in momentul in care in K1 se pronunta cuvantul «Iasi», la toti sa li se faca frica!“
Celalalt luptator iesean, Sebastian Ciobanu, care a pierdut in finala „piramidei“ de la K1 Budapesta, a spus ca el se considera castigatorul moral al acestei gale: „Eu m-am luptat acolo pentru Romania si nu cred ca m-am facut de ras. Indiferent de ce au decis arbitrii, cred ca eu sunt castigatorul moral al «piramidei». Am avut meciuri foarte grele, dar am demonstrat ca sunt un luptator bun“.
Antrenorul celor doi lupatatori de la Scorpions Cotnari Iasi, Mihai Constantin, a opinat ca elevii sai urmeaza sa lupte la K1 Praga: „Pe data de 16 mai, in Cehia, va avea loc Gala K1 Praga, unde au fost invitati sa lupte atat Catalin Morosanu, cat si Sebastian Ciobanu. Nu stim inca adversarii, dar cu siguranta vor fi nume grele din K1. Pentru aceasta gala, in cel mai scurt timp voi pleca impreuna cu cei doi sportivi la stagiu de pregatire in Thailanda“.

2 comentarii:

DrogBa spunea...

sal am si eu un blog despre Poli Timisoara....daca vrei sa facem "schimb de publicitate" trimitemi un mesaj pe blogul: http://www.romaniapolitimisoara.blogspot.com/

DrogBa spunea...

intra la personalizati si la adauga un obiect gadget si vezi ca scrie fotografie....baga acolo fotografia de pe blogul meu si unde scrie link u trebuie sa scri:http://romaniapolitimisoara.blogspot.com/ ....eu iti fac reclama in felul asta.....intra pe blogul meu si o sa vezi acea poza cu ala care arata m..ie iar care vor sa intre dor dau click pe imagine si intra