IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

vineri, 20 martie 2009

SABAU A LAUDAT IASUL


Antrenorul echipei Gloria Bistrita, Ioan Ovidiu Sabau, a declarat ca Poli Iasi a jucat “la disperare”, deoarece orice punct e vital pentru mentinerea în Liga I.
„Inca un meci pierdut, dar sper sa nu ne obisnuim cu aceste înfrangeri. Cu Rapid si Vaslui am jucat modest, dar la Craiova si la Iasi jucatorii au luptat, au vrut. N-am reusit sa luam niciun punct. Am întalnit un adversar care joaca la disperare si cred ca asa trebuie sa joace orice echipa care lupta sa se salveze de la retrogradare. La Iasi un mare merit îl are si Cristiano Bergodi“, a declarat Ioan Ovidiu Sabau.
Sabau regreta ca formatia sa nu a reusit sa concretizeze ocaziile create si atrage atentia ca usor-usor Gloria se afunda in subsolul clasamentului: „Mie nu-mi ramane decat sa continuu, sa gasesc cea mai buna formula de joc cu care sa castigam si noi. Am inceput timid jocul, am facut multe gafe în primele 15 minute de joc, Iasul a marcat repede, iar dupa aceea a conservat rezultatul. Noi am avut cateva ocazii de a marca, chiar si o bara, dar pana la urma nu am luat niciun punct“.

Niciun comentariu: