IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

miercuri, 21 mai 2008

ADRIAN TOMA ARE OFERTA DIN CIPRU


Daniel Stanciu, impresarul jucatorului de la Poli Iasi, Adrian Toma, a declarat ca fundasul dreapta al „alb-albastrilor“ ar putea ajunge in campionatul din Cipru.
„Adrian m-a sunat si mi-a spus ca oficialii de la Poli Iasi nu i-au mai propus prelungirea contractului care expira in aceasta vara. In aceste conditii, i-am gasit lui Toma o propunere destul de interesanta din Cipru. Vorbind strict material, jucatorul ar urma sa primeasca o suma mai mare de bani decat a luat de la Poli Iasi. I-am prezentat deja oferta lui Adrian si sper sa o accepte deoarece ar putea fi ultima lui sansa!“, a declarat Daniel Stanciu.
Presedintele clubului Poli Iasi, Sorin Boca, a spus ca nu i-a facut inca o oferta lui Toma deoarece asteapta sa vada ce campanie de achizitii va face gruparea din dealul Copoului: „Nu i-am spus lui Tomita ca nu mai contam pe el. El nu prea a jucat la noi in ultima perioada si tocmai de aceea nu am luat inca o decizie. În functie de obiectivul stabilit pentru viitoarea stagiune si de achizitiile pe care le vom face, vom lua o decizie si in privinta lui“.

Niciun comentariu: