IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

luni, 12 mai 2008

BALBA VREA SA DEA CEL PUTIN ZECE GOLURI SEZONUL VIITOR


Atacantul echipei Poli Iasi, Ionut Balba, a declarat ca isi doreste ca in editia viitoare de campionat sa reuseasca sa inscrie cel putin zece goluri pentru gruparea din dealul Copoului si sa participe in cupele europene.
„Campionatul recent ancheiat a fost unul foarte greu. Sunt bucuros ca am reusit sa ajut si eu echipa sa ne indeplinim obiectivul propus si sa jucam si sezonul viitor an Liga I. In campionatul urmator poate atacam si noi cel putin locul de Cupa UEFA Intertoto. Mi-as dori sa joc cu Poli intr-o cupa europeana inainte sa plec. Pe plan personal sunt putin suparat, pentru ca nu am reusit sa inscriu cate goluri imi propusesem, asta si din cauza accidentarilor sau a suspendarilor. Daca nu am reusit in campionatul care s-a ancheiat, vreau sa dau macar zece goluri sezonul viitor! Este un obiectiv pe care cred ca al pot indeplini daca voi fi sanatos si voi juca bine“, a declarat Ionut Balba, care an editia de campionat 2007/2008 a marcat opt goluri.
Jucatorul a mai spus ca nu a renuntat la ideea de a pleca la o echipa mai buna: „Urmeaza o binemeritata vacanta, dupa care reiau pregatirile cu Poli Iasi. Nu ascund faptul ca mi-as dori sa ajung sa joc la o echipa mai buna din tara sau din strainatate, dar pana atunci vreau sa-mi fac datoria fata de Poli Iasi, cu care mai am contract pana an 2011. Daca ar fi sa plec de la Iasi, mi-as dori sa merg la un club puternic din tara, pentru a evolua intr-o cupa europeana. Nu sunt insa disperat sa plec de la Poli.“

Niciun comentariu: