IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

joi, 15 mai 2008

VESTE BUNA: POLI IASI A ACHITAT DATORIILE SI POATE PRIMI LICENTA!


Presedintele clubului Poli Iasi, Sorin Boca, a declarat joi ca gruparea pe care o conduce a achitat datoriile la care se fac referire in manualul de licentiere.
Cu sprijinul investitorilor, dar si imprumutandu-ne la anumite persoane, am reusit sa achitam datoriile si acum asteptam sa luam licenta! Normal ca au mai ramas unele sume de platit, dar e vorba de datorii curente, catre terti. Mai avem de platit si una-doua prime de joc catre fotbalisti, dar datoriile la care face referire manualul de licentiere au fost achitate in totalitate. Asteptam acum sa fim chemati la Comisia de licentiere pentru a prezenta toata documentatia. Probabil intre 22 si 27 mai ne vor programa. Important este faptul ca noi suntem cu toate actele in regula si, asa cum am mai spus, nu vor fi probleme sa luam licenta pentru sezonul viitor al Ligii I“, a declarat Sorin Boca.
~ntrebat cum comenteaza declaratia presedintelui de onoare al clubului Ceahlaul Piatra Neamt, Gheorghe Stefan, care a cerut retrogradarea formatiilor care nu si-au platit datoriile la stat, Boca a raspuns sec: „Ultima data cand m-am uitat pe clasament, Poli Iasi era pe locul 11, iar Ceahlaul era retrogradata! Sa-si vada fiecare de treaba lui! Eu cred ca situatia finala in clasament trebuie stabilita doar pe teren!“
Referitor la introducerea in regulamentul FRF a depunctarii pentru declaratiile date de oficialii echipelor, Boca a spus ca nu a fost gasita cea mai buna solutie: „Pe noi nu afecteaza aceasta decizie, pentru ca noi nu am incalcat regulamentele pana acum si nici nu am atacat prin declaratii. E clar ca trebuie luata o masura impotriva acestor persoane care dau fel si fel de declaratii, dar nici sa depunctezi echipele nu e bine pentru ca sufera jucatorii si ei nu au nicio vina. Cred ca ar trebui gasita alta solutie“.

Niciun comentariu: