IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

sâmbătă, 10 mai 2008

IOAN ZAPODEANU: „MA GANDESC SA REVIN CA ACTIONAR LA POLI IASI!“

Fostul investitor la Poli Iasi, Ioan Zapodeanu, a declarat ca se gandeste sa revina din nou in actionariatul de la gruparea din dealul Copoului si sa ajute pentru obtinerea unei calificari in cupele europene.
„Chiar daca m-am retras oficial de la Poli Iasi, asta nu inseamna ca nu am fost alaturi de ei. Recunosc faptul ca ma gandesc sa revin ca actionar la Poli Iasi! Oricum, pot spune ca sunt implicat atata timp cat am investit si eu aproape un milion de dolari in aceasta echipa si nu mi-am luat banii inapoi. Poli a trecut printr-o situatie financiara grea, dar sunt convis ca actualii actionari vor reusi sa achite datoria si echipa sa ramana in prima liga. Ma gandesc sa revin pentru a pune umarul la obtinerea unei calificari in cupele europene. Ar fi pacat ca al doilea oras al tarii sa nu aiba echipa in cupele europene!“, a declarata Ioan Zapodeanu.

Omul de afaceri iesean a mai spus ca i s-ar parea normal ca antrenorul Ionut Popa sa continue la gruparea din dealul Copoului: „Eu il apreciez foarte mult pe domnul Popa si cred ca el ar trebui sa continue la Poli. Toate contrele alea care le-am avut cu el au fost doar asa, pentru voi, presa, sa aveti si voi ce scrie! Eu intotdeauna am avut o relatie buna cu domnul Popa. Sa se termine campania electorala si o sa vedeti ca lucrurile se vor indrepta la Poli Iasi, iar Ionut Popa va continua ca antrenor, pentru ca el este cea mai buna varianta“.

Niciun comentariu: