IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

duminică, 18 mai 2008

IONUT POPA: „SE VORBESTE AIUREA DE PLECAREA MEA LA HONVED!“


Antrenorul echipei Poli Iasi, Ionut Popa, a declarat duminica, in cadrul unei emisiuni sportive, la un post de televiziune local, ca nu se pune problema sa preia formatia ungara Honved Budapesta.
„Am fost ieri (n.r. – sambata) la partida de Liga a II-a dintre Salonta si Ramnicu Valcea si au venit niste impresari la mine, care mi-au zis ca mi-au rezolvat plecarea la Honved. Da’ ce treaba am eu cu Honved?! Se vorbeste de-aiurea de plecarea mea la Honved! Eu sunt nationalist, ce sa caut la unguri?! Plus ca mai am contract cu Poli Iasi pana pe 15 iunie si nu pot discuta cu nimeni... Daca ma urmareste DNA-ul?! Nu vedeti ca astia sunt cu ochii pe fotbal?... Acum, lasand gluma la o parte, nu am luat inca o decizie in ce priveste viitorul apropiat... Poate, daca iese Gheorghe Nichita primar, continui la Poli Iasi... Poate! Nu e nimic sigur. Nu mai raspund nici la telefon, pentru ca vreau sa-mi fac acasa gazonul sa arate asa cum vrea Boca (n.r. – presedintele Poli Iasi, Sorin Boca) sa faca la Poli!“, a declarat Ionut Popa.
Tehnicianul formatiei iesene a mai spus ca nu poate sta departe de fotbal si ca participa duminica la un meci amical: „Un prieten de-al meu, care isi lanseaza astazi candidatura la o primarie dintr-o comuna din judetul Timisoara, m-a invitat impreuna cu alti fosti fotbalisti sau antrenori sa jucam un meci amical. E si Dorinel Munteanu aici, si Cristi Puscas, fost jucator la Poli Iasi... Multi fosti jucatori! Sa vad acum daca prind un loc de titular... Nici aici nu stiu ce echipa sa aleg! Probabil o voi alege pe cea care castiga, pentru ca mie imi place sa castig!“

Niciun comentariu: