IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

joi, 1 mai 2008

IONUT POPA: „N-AM NICIO OFERTA CONCRETA!“


Antrenorul echipei Poli Iasi, Ionut Popa, a declarat joi, in cadrul unei conferinte de presa, ca nu stie daca va continua cu gruparea din dealul Copoului din vara, cand ii va expira contractul.
„Pe 15 iunie imi expira intelegerea cu Poli Iasi si... Salut! De fapt nu stiu ce voi face. Niciodata sa nu spui niciodata! Am patru ani de cand sunt la aceasta echipa si am numai cuvinte de lauda despre toate. Normal ca prima discutie o voi purta cu Poli Iasi, pentru ca asa mi se pare corect. Totusi, in viata sunt momente in care nu faci chiar ce vrei. Pe primul plan este familia si va dati seama ca de atatea ani stau departe de casa (n.r. – Arad)“, a declarat Ionut Popa.
Tehnicianul iesenilor a mai spus ca deocamdata nu are nicio oferta concreta: „Nu am discutat deocamdata cu nimeni pentru ca asa mi se pare corect. Eu am o intelegere pe care vreau sa o respect. Ce va fi dupa 15 iunie voi vedea. N-am deocamdata nicio oferta concreta. Dupa ce-mi expira intelegerea cu Poli Iasi voi putea discuta cu oricine, dar repet, Poli Iasi va fi prioritara
“.
Referitor la ziua de 1 mai, Popa a spus ca isi aduce cu placere de anii cand defila ca sportiv: „Astazi, de 1 Mai, am sarbatorit prin munca! Mi-aduc aminte cu placere de anii cand eram sportiv si defilam prin centrul orasului si intonam cantece patriotice! Mancam mici si beam bere si strigam «Ura» si... la gara! Oricum, 1 Mai muncitoresc nu e asa important pentru mine. Importante sunt Craciunul, Pastele si Ziua Nationala!“

Niciun comentariu: