IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

joi, 29 mai 2008

ROMULUS MICLEA: „MI-AS DORI UN CONTRACT PE VIATA CU POLI IASI!“


Mijlocasul echipei Poli Iasi, Romulus Miclea, a declarat joi ca va continua cu gruparea din dealul Copoului, acesta dorindu-si prelungirea intelegerii care a expirat in aceasta vara.
„Eu am vorbit cu nea Sorin (n.r. – Sorin Boca) si inainte de plecarea in vacanta si dupa. Tot timpul i-am zis ca vreau sa continui cu Poli si ca plec in alta parte doar in cazul unei oferte foarte bune. Acum, dupa ce s-a rezolvat problema licentei, chiar nu vad niciun motiv sa nu-mi prelungesc intelegera cu Iasul. Probabil voi semna un nou contract pe doi-trei ani. Daca ar fi dupa mine, eu mi-as dori un contract pe viata cu Poli Iasi! La cate a facut acest club pentru mine si la cate am renuntat eu pentru acest club, sincer, mi-ar placea sa joc in dealul Copoului pana la finalul carierei“, a declarat Romulus Miclea.
Jucatorul a mai spus ca pentru el a contat foarte mult faptul ca este iubit de suporteri: „Cat au contat pentru mine fanii Politehnicii Iasi in luarea deciziei de a ramane? Mult. Foarte mult! Am vazut multi fotbalisti iubiti de fanii echipelor unde joaca, dar situatia mea cred ca este una speciala. Stiu ca suporterii ieseni ma iubesc foarte mult si eu ii respect pentru asta. ~ntotdeauna vor ramane in sufletul meu“.
Romulus Miclea a mai precizat ca nu a dus lipsa de oferte in aceasta pauza competitionala, dar important este ce se va intampla de acum incolo: „N-am dus lipsa de oferte in aceasta vara. M-au tot sunat cei de la Urziceni sa ma duc acolo. Nu mai spun de cei de la Bistrita. S-au intrecut in oferte! La un momentdat a venit si o oferta din Turcia, de la o echipa de prima liga. Dar, asta e. Eu am decis sa continui cu Poli si sunt convins ca am facut cea mai buna alegere. Tot ce conteaza de acum pentru mine este sa ma pregatesc foarte bine, sa fiu sanatos si sa aduc cat mai multe bucurii fanilor ieseni, pentru ca merita din plin“.

Niciun comentariu: