IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

vineri, 9 mai 2008

IONUT POPA: „DACA PRINDETI CUCU DIN PADUREA CIRIC, RAMAN LA POLI IASI!“


Tehnicianul echipei Poli Iasi, Ionut Popa, a comentat joi seara, la petrecerea de final de sezon, in stilul sau caracteristic ramanerea la gruparea din dealul Copoului.
„Iar imi puneti intrebari de astea?! Daca Boca si cei din conducere taie padurea Ciric si prind cucu, atunci raman!“
Popa a mai precizat ca si-ar dori sa faca dupa modelul siglei de la Poli Iasi una pentru formatia {oimii Pesac, unde isi doreste sa fie patron: „Vreau sa vorbesc cu Sorin (n.r. – presedintele Poli Iasi, Sorin Boca), sa iau modelul cu cei doi caluti de pe sigla Politehnicii Iasi si sa fac la fel la {oimii Pesac, numai ca eu am sa pun doi soimi! Sa vad daca va fi de acord Sorin. Daca este de acord, il pun presedintele onorific!“
Antrenorul iesenilor a spus in final ca ii pare rau ca Steaua nu a luat campionatul: „Becali ramane in sufletul meu, si spun asta nefiind bisexual! ~mi pare rau ca nu a luat campionatul! Totusi, daca CFR Cluj pierdea titlul, jucatorii de acolo erau...
{titi voi...“

Niciun comentariu: