IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

vineri, 9 mai 2008

IONUT POPA: „A FOST UN CAMPIONAT NEBUN!“


Tehnicianul echipei Poli Iasi, Ionut Popa, a caracterizat joi seara, la petrecerea de final de sezon, campionatul care tocmai s-a terminat ca fiind unul „nebun“.
„Dupa ultimele probleme cu interventia DNA-ului si a problemelor cu «butoanele» si banii, cred ca a fost un campionat nebun! Asa cum am mai spus, Iasul trebuia sa fie campioana! Atata timp cat am batut Steaua si CFR Cluj, inseamna ca am fost cei mai buni! E greu de vorbit acum de plusuri sau de minusuri.
Singura mea problema ramine faptul ca am avut doar 13-14 jucatori care pot fi titulari. As vreau si eu sa am 17-18 si atunci nu ar mai fi probleme. Totusi, ati vazut ca in momentul in care am fost cu cutitul la os, am castigat!“, a declarat Ionut Popa.
Tehnicianul iesenilor a mai spus ca desi multi se supara, adevarul este „ca traim intr-o tara de prosti“: „Ati vazut la ultimul meci de la Galati ca mi-au dat cu o sticla in cap. Am zis ca a venitu unu’ si mi-a dat cu parul!
Si acum am semn pe gat! E pacat pentru fotbalul galatean ca se intampla acolo. Nu stiu ce au cu mine. O sa se supere multi pe mine, dar adevarul este ca traim intr-o tara de prosti! Cred ca i-a deranjat faptul ca ne-am aparat corect sansele! Ei erau pregatiti cu artificii la marginea terenului sa sarbatoreasca... Au zis ca am venit sa le luam punctele care ii duc in Intertoto! Noi nu am facut altceva decat sa jucam...“

Niciun comentariu: