IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

vineri, 9 mai 2008

IONUT POPA: „NU-SI POATE BATE JOC NIMENI DE MUNCA UNUI COLECTIV!“


Antrenorul echipei Poli Iasi, Ionut Popa s-a declarat extrem de dezamagit de posibilitatea ca gruparea din dealul Copoului sa nu primeasca licenta pentru sezonul urmator al Ligii I.
„M-a luat prin surprindere acea stire potrivit careia noi n-am lua licenta din cauza neprimirii acelei derogari pentru plata datoriilor. Eu nu pot sa cred asa ceva! Nu-si poate bate joc nimeni de munca unui colectiv! Cred ca se va gasi o cale de mijloc, mai ales ca am `nteles ca ar fi vorba de trei echipe. Noi, Otelul si Gloria Buzau. Adica jucatorii mei au muncit un campionat `ntreg degeaba?! Daca se ajunge sa se retrogradeze asa, atunci nu stiu ce sa mai zic. Eu stiu ca fotbalul se joaca pe teren, dai gol sau iei gol si aduni puncte. Daca fotbalul se joaca pe hartie, e foarte grav! Da’ de fapt ce ma mai mir, cand un derby a fost decis de o bricheta! Chiar n-au frica de Dumnezeu?!“, a declarat Ionut Popa.
Tehnicianul iesenilor si-a afirmat, totusi, speranta ca aceasta problema va fi rezolvata si echipa sa nu va fi retrogradata: „Trebuie luat `n calcul `n ce tara traim si cat de grea este situatia financiara la noi. Eu sper sa primim `ngaduinta pentru amanarea achitarii acelor datorii. Trebuie gasita o solutie pentru ca fotbalul sa se joace numai pe teren!“
Formatia Poli Iasi mai are datorii de 2 milioane de lei la bugetul de stat, `n ultima perioada fiind achitata datoria catre fotbalisti si o parte din datoria catre Finante.

Niciun comentariu: