IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

luni, 19 mai 2008

OFICIALII POLITEHNICII IASI SPERA SA VANDA PESTE 3.500 DE ABONAMENTE


Directorul de marketing al clubului Poli Iasi, Dumitru Doroftei, a declarat luni ca se asteapta ca pentru viitorul sezon gruparea din dealul Copoului sa vanda aproximativ 3.500 de abonamente.
„Astazi (n.r. – luni) am pus in vanzare abonamentele pentru noua editie de campionat. Avand in vedere ca in primele doua saptamani ii asteptam intai pe cei care vin sa-si prelungeasca abonamentele pe care le-au avut campionatul trecut, ne asteptam ca marea majoritate a fanilor sa vina in aceasta saptamana sa achizitioneze noile abonamente. Daca in editia trecuta de campionat am avut aproximativ 2.500 de abonamente vandute, cred ca pentru noua editie de campionat vom vinde abonamente pentru o treime din capacitatea stadionului, adica peste 3.500“, a declarat Dumitru Doroftei.
Oficialul clubului iesean a mai spus ca noutatea pentru noul sezon in privinta abonamenetelor este introducerea a doua tipuri noi de abonament: „Pentru editia de campionat 2008/2009, urmand exemplul marilor cluburi europene, ne-am gandit sa venim in intampinarea fanilor nostri cu doua pachete de abonamente noi. Astfel, din acest an, vom pune in vanzare abonamentele de familie «2, 3, 4 si peste» si abonamente „-14^65“. Daca la primul fel de abonamente am dorit sa venim in sprijinul efortului financiar al familiilor cu mai multi membri sustinatori ai echipei, la al doilea tip de abonament, cel destinat copiilor sub 14 ani sau adultilor peste 65 de ani, am luat in calcul ca au venituri foarte mici sau deloc si tocmai de aceea le oferim un discount de 25% la achizitionarea oricarui tip de abonament. Tot ca o noutate pentru noua editie de campionat este faptul ca noile abonamente vor contine fotografia si CNP–ul titularului, ca urmare a Legii 4/2008“.
Preturile abonamentelor pentru noua editie de campionat vor fi de 100 de lei la peluze, 200 de lei la tribunele A si B, 450 de lei la tribunele 0A si 0B si de 600 de lei la tribuna 0.

Niciun comentariu: