IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

vineri, 16 mai 2008

SORIN BOCA: „VOM ADUCE PATRU-CINCI JUCATORI“


Presedintele clubului Poli Iasi, Sorin Boca, a declarat vineri ca, in aceasta vara, formatia ieseana va face patru-cinci transferuri.
„Ne dorim aducerea unui fundas dreapta, a unui mijlocas dreapta, a doi atacanti si, probabil, a inca unui mijlocas. Totul va depinde de ce bani dispunem. Am demarat deja cateva discutii, dar deocamdata nu avem nimic sigur. Ne-am orientat atat spre piata interna, cat si spre alte campionate“, a declarat Sorin Boca.
Oficialul iesean a mai spus ca gruparea din dealul Copoului a demarat discutiile cu jucatorii Traian Marc si Romulus Miclea pentru prelungirea intelegerii cu jucatorii a caror contracte expira in aceasta vara: „Ne dorim ca Marc si Miclea sa continue cu noi. Noi ne-am manifestat intentia de a prelungi intelegerile pe care le avem cu portarul Traian Marc si cu mijlocasul Romulus Miclea. Inainte de plecarea in vacanta, am purtat o prima runda de discutii cu acestia si le-am facut o oferta, acum totul depinde de jucatori, daca mai vor sau nu sa continue cu Poli Iasi. Eu îi astept la o runda mai serioasa de discutii“.
In ceea ce-l priveste pe fundasul Adrian Toma, ajuns si el la final de contract cu gruparea din dealul Copoului, Boca a spus ca deocamdata nu s-a luat nicio decizie: „Am inteles ca jucatorul este suparat ca nu am luat legatura cu el pentru a-i prelungi intelegerea. El ar trebui sa nu uite ca nu a jucat aproape deloc in sezonul recent incheiat. Totusi, nu am spus ca nu vrem sa mai prelungim intelegerea cu el. Ramane de vazut ce achizitii vom face in aceasta vara si de-abia atunci vom sti daca ii vom mai face o oferta sau nu“.
Sorin Boca a mai precizat ca Poli Iasi urmeaza sa incaseze din drepturile de televizare aproximativ 1,2 milioane de euro: „Din drepturile de televizare pentru sezonul recent incheiat, urmeaza sa primim o suma mult mai mare decat in ceilalti ani, ceea ce nu poate decat sa ne bucure. Din cate am inteles, suma ajunge undeva la 1,2 milioane de euro, fara TVA. Pe langa acesti bani, mai avem de incasat aproximativ 50.000 de euro dintr-un contract de reclama incheiat de LPF cu un trust media“.
Boca a mentionat ca nu stie exact pe ce buget va conta pentru noua editie de campionat: „E greu sa vorbim acum despre un buget, in conditiile in care esti presat mereu sa astupi gauri din urma. Anul trecut am avut un buget de 3 milioane de euro. Anul acesta probabil va fi mai mare. Sincer, nu stiu de ce suma avem nevoie pentru a ne clasa pe un loc de cupa europeana. Probabil 7-8 milioane de euro. Ati vazut de ce suma se vorbeste acum la CFR Cluj...“

Niciun comentariu: