IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

joi, 22 mai 2008

IONUT POPA: „NATIONALA ORI OBTINE O MARE PERFORMANTA, ORI SE FACE DE RAS!“


Antrenorul formatiei Poli Iasi, Ionut Popa, a declarat joi ca echipa nationala a Romaniei poate obtine o performanta istorica la Campionatul European, care se va disputa in perioada 7-29 iunie, in Austria si Elvetia, la fel de bine cum se poate face de ris.
„Pentru nationala lui Piturca nu cred ca exista varianta de mijloc la acest Campionat European. Nationala ori obtine o mare performanta, ori se face de ras! Ori trecem de grupe si reusim un rezultat notabil, ori luam bataie in grupe de la toate celelalte echipe! E clar ca jucatorul determinant pentru «tricolori» la acest European va fi Adrian Mutu. Sunt convins ca Piturca va gandi echipa in jurul sau“, a declarat Ionut Popa, care a spus ca favorita sa la castigarea turneulu ifinal este Italia: „Sunt un fan al fotbalului italian si intotdeauna am tinut cu aceasta echipa. Sunt campioni mondiali si sunt convins ca pot lua trofeul, avand in lot jucatori experimentati si tineri valorosi“.
Tehnicianul iesenilor a mai spus ca nu va merge la acest turneu final. „Stiti foarte bine ca mie nu-mi place sa merg cu avionul si, in plus, nu mi-a dat nimeni bilete. Am inteles ca ar fi trebuit sa ne dea Federatia, dar eu n-am primit nimic. Oricum, chiar daca primeam, nu ma duceam“.
Antrenorul, care in aceste zile se afla acasa la Arad, a spus ca nu spune nici un cuvant despre Poli, despre achizitii sau daca mai ramane sau nu in Copou: „Am spus foarte clar cand am plecat in vacanta: «Pana pe 1 iunie, nici o vorba despre Poli!» {i ma tin de cuvant. Vorbim despre orice altceva, dar nu despre achizitii sau despre faptul daca mai raman sau nu la Poli Iasi. Pana pe 15 iunie mai am contract cu Poli, asa ca... Zilele acestea ma ocup de gazonul de curte, am alte probleme...“

Niciun comentariu: