IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

marți, 27 mai 2008

DE CE MINTE VASILE DASCALU, IAR SORIN BOCA ESTE DE NEGASIT?


Ziua de marti, 27 mai, ar putea fi una capitala pentru viitorul Politehnicii Iasi in Liga I.
Astfel, marti, gruparea din dealul Copoului isi va sustine dosarul in fata comisiei de licentiere, in apelul formulat la decizia de a nu acorda licenta pentru seoznul viitor, din cauza neachitarii unor datorii pana la data de 31 martie.
In aceste conditii, presedintele clubului iesean, Sorin Boca, a fost de negasit in ultimele, stiut fiind faptul ca acesta nu raspunde la telefonul mobil, pe motiv ca „da’ n-am ce sa va spun”!
Si cum obiceiurile proaste se invata cel mai usor, directorul economic al Politehnicii Iasi, Vasile Dascalu, care luni seara isi burdusea masina personala cu tot felul de acte pentru a pleca la Bucuresti, a mintit cu nonsalanta, spunand ca: „Noi vineri suntem programati la comisia de licentiere! Acum n-am ce sa declar. Nu vedeti ca sunt foarte ocupat?! Vineri, dupa ora 18.00, putem discuta despre tot ce va intereseaza...”
Acum vin si eu si intreb: De ce va este frica, domnule Boca? De ce mintiti domnule Vasile Dascalu?
Va este oare frica de faptul ca Poli Iasi nu va primi licenta?
Sunt intrebari retorice, la care cu siguranta cei doi nu se vor sinchisi sa raspunda.

Niciun comentariu: