IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

luni, 12 mai 2008

POLI IASI IL VREA PE SACEANU DE LA “U” CRAIOVA


Presedintele clubului Poli Iasi, Sorin Boca, a declarat luni ca formatia din Copou a facut o oferta Universitatii Craiova pentru Robert Saceanu, iar acum asteapta raspunsul din partea gruparii oltene.
„Ne intereseaza mai multi jucatori de la Universitatea Craiova, iar Robert Saceanu este unul dintre ei. Deocamdata nu putem vorbi de ceva sigur. Nu discutam decat atunci cand avem date concrete. Vom negocia numai pentru jucatorii la care conducerea clubului Universitatea va renunta. Asa cum este normal, am inaintat o oferta si asteptam sa discutam cu cei de la Craiova“, a declarat Sorin Boca.
In varsta de 25 de ani, Robert Saceanu evolueaza pe postul de mijlocas dreapta, in cariera sa trecand pe la Extensiv Craiova si FC Caracal, iar din 2005 evolueaza pentru formatia din Banie. In acest sezon a evoluat in 17 partide pentru olteni, dar nu a reusit sa marcheze nici un gol.
Oficialul iesean a mai spus ca din cauza Campionatului European vacanta de vara va fi mai lunga pentru jucatori: „Am stabilit sa-i lasam pe jucatori mai mult in vacanta decat de obicei din cauza Campionatului European. Reunirea lotului este stabilita pentru data de 15 iunie. Dupa o saptamana de reacomodare la efort, jucatorii vor pleca intr-un stagiu de pregatire in Ungaria, la Debrecen. Acest cantonament va dura doua saptamani.“

2 comentarii:

Unknown spunea...

macar daca tot copii de pe undeva macar pune sursele :))

czavastin spunea...

Nu am spus niciodata ca articolele care apar aici imi apartin 100%.
E vorba doar de informatia in sine.
Uite, ca sa te simti tu bine, sursa este newsin, bine?!
:}