IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

vineri, 9 mai 2008

SERGIU HOMEI: „E GREU DE CREZUT CA MAI RAMAN LA POLI IASI!“


Fundasul echipei Poli Iasi, Sergiu Homei, a declarat vineri ca sunt sanse mici sa mai continue la gruparea din dealul Copoului si in sezonul urmator.
„Imprumutul de la Dinamo la Poli Iasi a fost de bun augur pentru mine. Poli Iasi mi-a intins o mana de ajutor si le multumesc pentru asta. Ma felicit ca am ales sa vin sa joc aproape meci de meci la Poli Iasi, decat sa stau pe banca de rezerve la Dinamo. Chiar m-am simtit bine la Poli Iasi si ma bucur ca am reusit sa pun si eu umarul la salvarea echipei de la retrogradare. In ceea ce priveste viitorul, nu stiu ce voi face. E greu de crezut ca mai raman la Poli Iasi! Eu apartin de Dinamo si de domnul Vizer. Deja cei de la Dinamo m-au sunat si mi-au spus cand sa ma prezint la reunirea lotului. Mi-ar placea sa continui in Copou, pentru ca aici este atmosfera foarte buna, dar nu depinde de mine“, a declarat Sergiu Homei.
Jucatorul a mai spus ca i-ar placea sa joace la Dinamo alaturi de Andrei Cristea, atacantul lui Poli Iasi, imprumutat de la Poli Timisoara si dorit de gruparea „alb-rosie“: „Daca ajung la Dinamo, sunt convins ca domnul Rednic imi va da si mie o sansa sa-mi demonstrez valoarea. Mi-ar placea sa joc alaturi de Andrei Cristea la Dinamo. Am auzit si eu ca Dinamo s-ar interesa de serviciile lui. Va dati seama ce frumos ar arata la Dinamo banda dreapta cu mine si cu Andrei Cristea! Ramane de vazut ce va fi“.

Niciun comentariu: