IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

miercuri, 28 mai 2008

GHEORGHE NICHITA: „FOTBALUL TREBUIE JUCAT NUMAI PE TEREN!“


Presedintele de onoare al clubului Poli Iasi, Gheorghe Nichita, s-a declarat miercuri multumit de faptul ca gruparea din dealul Copoului a primit licenta pentru noua editie de campionat.
„Ma bcuura faptul ca fotbalul a invins politicul si s-a demonstrat ca acesta trebuie sa se joace numai pe teren, si nu in culise! Fotbalul are legile sale, care trebuie respectate, si nu se bazeaza pe aranjamente care conduc la un alt clasament. Multumesc comisiei Federatiei Romane de Fotbal, care a votat in unanimitate licentierea Iasului, ca au rezistat presiunilor care cu siguranta s-au facut. Au fost unii care nu au vrut licentierea Politehnicii Iasi! Eu sper ca si in continuare Federatia sa ia deciziile cele mai corecte si mereu favorabile fotbalului“, a declarat Gheorghe Nichita.
Oficalul iesean a mai spus ca prin situatia in care s-a aflat clubul din dealul Copoului au mai trecut si alte echipe in anii trecuti: „Acum n-am fost singurii care ne-am achitat datoriile mai tarziu. Aceeasi situatia a fost si la Galati si la Buzau. In plus, din cate stiu eu, au mai fost situatii de acest gen si in anii trecuti, cand unele cluburi au primit licenta chiar daca au depasit termenul limita de achitare a datoriilor“.

Niciun comentariu: