IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

duminică, 25 mai 2008

KERESZY PROPUNE TREI-PATRU JUCATORI LA POLI IASI


Antrenorul formatiei Poli II Iasi, Adrian Kereszy, a declarat duminica, in cadrul unei emisiuni sportive, la un post de televiziune local, ca trei-patru jucatori din echipa sa ar putea face saltul la echipa mare.
„In sezonul 2007/2008 am reusit un retur de campionat foarte bun, asta si datorita faptului ca am jucat meciurile de acasa pe terenuri mai bune decat in tur. Avem o echipa tehnica si e normal ca jucatorii mei sa se simta mai bine pe un gazon bun. Dat fiind ca nu puteam promova, am avut ca obiectiv clasarea intre locurile 1-8 si am terminat pe 5. Un alt obiectiv atins, zic eu, este acela ca trei-patru jucatori ar putea ajunge la Poli Iasi. Ma refer aici la fundasii Sebastian {uch si Sorin Marin, la mijlocasul Cezar Tofan si atacantul Andrei Zanceanu. Acestia s-au remarcat intr-un mod cu totul deosebit si cred ca oricand pot face saltul la echipa mare. Altii, precum Andrei Plugaru, Alexandru Buhusi, care a mai fost la echipa mare, sau Bogdan {tiubei au progresat si ei destul de mult, iar bucuria mare este ca anual reusim sa lansam fotbalisti talentati“, a declarat Adrian Kereszy.
Kereszy a mai spus ca spera ca antrenorul Ionut Popa sa-si indrepte privirea si spre jucatorii din propria pepiniera: „Cei patru jucatori pe care i-am mentionat eu cred au calitati necesare, dar si disponibilitatea sa evolueze la un nivel mai ridicat. Ramane doar ca domnul Ionut Popa sa le intinda o mana, deoarece cu siguranta nu vor dezamagi! Eu cred ca am facut tot ce se putea, iar acum depinde doar de domnul Popa, daca doreste sa-i vada sau nu. Oricum, Iasul produce an de an jucatori pentru echipele din primele doua esaloane ale tarii. Sa nu uitam ca Tincu si Palimaru au ajuns la Poli Iasi de la echipa a doua, iar jucatori precum Caragea sau Pandele au jucat la Cetatea Suceava, echipa care s-a interesat recent si de Stiubei sau Buhusi“.

Un comentariu:

Diana P spunea...

degeaba a propus daca popa e un idiot si-un chior:|