IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

joi, 8 mai 2008

SORIN BOCA: „UNUL DINTRE CELE MAI GRELE CAMPIONATE!“


Presedintele clubului Poli Iasi, Sorin Boca, a declarat joi seara, la petrecerea de final de sezon, ca este multumit de faptul ca elevii lui Ionut Popa si-au atins obiectiv propus, dupa un campionat foarte greu.
„Am avut emotii pana in final.
Ne-am dorit sa terminam cat mai sus in clasament si ma bucur ca ne-am indeplinit obiectivul, clasarea in jurul locului X. A fost unul dintre cele mai grele campionate!“, a spus Sorin Boca.
Oficialul iesean s-a declarat incantat de remarca patronului de la CFR Cluj, Arpad Paszkany, care a trecut Iasul in randul echipelor corecte: „Mi se pare normal sa fie asa. Noi ne-am aparat tot timpul sansele. Ma bucur ca aceasta remarca vine de la conducatorul echipei care a luat titlul de campioana si care, totusi, a pierdut la Iasi!“
„Jucatorii, domnul primar, noi si cred ca toti suporterii ne dorim ca sezonul urmator sa putem duce Politehnica intr-o cupa europeana. Totul depinde de banii de care vom dispune si de achizitiile pe care le vom face in aceasta vara. Speram sa putem aduce trei-patru jucatori peste valoarea actualului lot. In ceea ce priveste ramanerea lui Ionut Popa la noi, asta este de discutat. El mai are contract cu noi pana pe 15 iunie si mai este timp pana atunci“.

Niciun comentariu: