IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

miercuri, 14 mai 2008

ADRIAN TOMA: „SUNT SANSE MICI SA MAI CONTINUI LA POLI IASI!“


Jucatorul echipei Poli Iasi, Adrian Toma, aflat la final de contract cu gruparea din dealul Copoului, a declarat meircuri ca oficialii formatiei „alb-albastre“ nu i-au facut nicio oferta de prelungire a intelegerii.
„In aceasta vara se incheie contractul meu cu Poli Iasi, dar nu mi s-a facut nicio oferta. Eu sunt de patru ani la Iasi si m-am simtit foarte bine la aceasta echipa. Familia s-a acomodat foarte bine in Iasi. Sincer, eu mi-as dori sa continui cu Poli Iasi, dar, repet, nu mi s-a spus deocamdata nimic. Nu stiu cum sa interpretez acest lucru. N-am avut niciun conflict cu domnul presedinte Sorin Boca sau cu antrenorul Ionut Popa. Daca ar mai fi avut nevoie de mine, m-ar fi contactat, nu? Nu stiu ce sa zic... Sunt sanse mici sa mai continui la Poli Iasi!“, a declarat Adrian Toma.
Fundasul formatiei iesene a mai spus ca simte ca mai poate juca inca la cel mai inalt nivel in campionatul intern: „Am luat legatura cu impresarul meu, Daniel Stanciu, si ramane de vazut daca imi va gasi alta echipa. Eu cred ca mai pot inca face fata la cerintele din Liga I si sper sa mai joc la cel mai inalt nivel, chiar daca in ultimul timp nu am mai prins echipa la Poli. Normal ca voi accepta si o oferta de la Liga a II-a, daca va fi avantajoasa din punct de vedere financiar“.
Toma a precizat ca in vacanta de vara va pleca undeva la mare, in tara: „Fata mea cea mare nu a terminat inca scoala, iar cea mica e la gradinita. Normal ca vom pleca in vacanta undeva, pentru ca stiti ca eu sunt un familist convins si nu-i pot neglija. Cel mai probabil vom merge undeva in tara, pentru ca ne-ar fi destul de greu sa mergem in strainatate cu doi copii. Asta ramane de vazut“.

Niciun comentariu: